Grupa LOTOS to uznany mecenas sportu, który wspiera inicjatywy promujące zdrową rywalizację wśród młodzieży. Od 3 lat gdański koncern jest również Głównym Sponsorem Akademickiego Związku Sportowego oraz Głównym Sponsorem Akademickiej Reprezentacji Polski. Podczas tegorocznych Akademickich Mistrzostw Polski spółka dostarczała zawodnikom także dodatkowej energii, dzięki napojom witamizowanym LOTOS Dynamic.
Akademickie Mistrzostwa Polski kolejny raz odbyły się przy wsparciu Grupy LOTOS. Tym razem koncern zapewnił nie tylko wsparcie finansowe, ale także energetyczne. Podczas tegorocznych zawodów dostarczał również napoje LOTOS Dynamic – wzbogacone w niezbędne dla sportowców witaminy i minerały. Szczególnie zawodnicy startujący w dyscyplinach wysiłkowych – takich jak biegi przełajowe, trójbój siłowy, aerobik, ergometr wioślarski, judo, karate czy siatkówka plażowa – chętnie sięgali po ten wzmacniający napój.
– Jako sponsor Akademickich Mistrzostw Polski postanowiliśmy dodatkowo wesprzeć zawodników, zapewniając im napoje LOTOS Dynamic. Cenimy sobie możliwość realizowania wielostronnej współpracy z naszymi partnerami, w tym przypadku ze spółką LOTOS Paliwa i z AZS. Trzymamy kciuki za występy naszych zawodników i liczymy na jak najlepsze wyniki sportowe – mówi Kinga Fedorowska, dyrektor ds. marketingu Grupy LOTOS.
Już od ponad roku na stacjach paliw LOTOS można testować dwie linie napoju witamizowanego: LOTOS Dynamic Koncentracja (bogaty w magnez i witaminę B6) oraz LOTOS Dynamic Odporność (zawierający zbilansowany zestaw witamin C, B6, B12, E, A, K, B a także niacynę i kwas proteinowy). Produkty te nie tylko zawierają referencyjne dzienne dawki witamin i składników mineralnych dla osób dorosłych, ale także pozbawione są niechętnie widzianych konserwantów oraz syropu glukozowo-fruktozowego.
– Chociaż nowe linie napojów LOTOS Dynamic dołączyły do naszej oferty relatywnie niedawno, bo na przełomie 2019 i 2020 roku, to zdążyły już zyskać wielu wiernych konsumentów. Szczególnie widać to w okresie letnim, kiedy aktywność sportowa na świeżym powietrzu jest dużo większa. Porównując okres czerwiec – lipiec 2021 względem analogicznego okresu 2020 roku – to wzrost sprzedaży w ujęciu ilościowym wyniósł blisko 65% – dodaje Krzysztof Mikołajczak, menadżer ds. zarządzania kategorią w spółce LOTOS Paliwa.